سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در پی دانش است، بهشت در پی اوست و آنکه در پی نافرمانی است، دوزخ در پی اوست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

هواداران بارسلونا

فرانک رایکارد همه بازیکنانی که در تیمش وجود دارند را برای اولین بازی رسمی خانگی فصل برابر اتلتیک بیلبائو در روز یکشنبه در نوکمپ فراخواند.

برای اولین بار, جیوانی دوس سانتوس و گابی میلیتو برای یک بازی رسمی در این فصل فرا خوانده شدند. این دو چهره جدید به همراه مارک کروساس تیم 19 نفره را تشکیل می دهند. بازیکن تیم ب توسط مربی برای دومین هفته متوالی فراخوانده شده است, او یکشنبه گذشته در سفر به ریسینگ سانتاندر حضور داشت.


ایدور گودجانسن به همراه تیم در طی چند جلسه ی گذشته تمرین کرده است, اما بازیکن ملی پوش ایسلندی هنوز چراغ سبز را از دکترها برای بازگشت به میدان دریافت نکرده است و بنابراین در تیمی که با اتلتیکو روبرو خواهد شد، حضور ندارد.

اتوئو دور از میدان

بزرگترین خط خورده ساموئل اتوئو است. ملی پوش کامرونی بعد از مصدومیت از ناحیه ران در مصاف جام گامپر برابر اینتر در بازی وسط هفته گذشته، شروع به بهبود یافتن کرده است. انتظار می رود در طی هشت هفته او به شرایط آرمانی برسد.

تیم

19 بازیکنی که برای بازی اتلتیک بیلبائو فراخوانده شده اند به ترتیب زیر هستند:
والدس, خارکوئه, آنری, ژاوی, رونالدینیو, زامبروتا, اینیستا, آبیدال, اولگوئر, مارکز, دکو, مسی, توره, تورام, سیلوینیو, میلیتو, ازکوئیرو, دوس سانتوس, مارک کروساس.


عرفان ::: چهارشنبه 86/6/14::: ساعت 10:2 صبح

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 3


کل بازدید :4565
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
>>لینک دوستان<<

 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<