سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادران، کسی است که هرگاه او را از دست بدهی، پس از او زندگی را دوست نداشته باشی . [امام علی علیه السلام]

هواداران بارسلونا

 
FCB
یک روز بعد از آغاز کارشان در لیگ در سانتاندر, کل تیم صبح امروز برای آماده سازی برای بازی چهارشنبه شب برابر اینترمیلان به تمرینات بازگشتند.

همه 20 بازیکن در تیم اصلی, به علاوه المو و کروساس از بارسا ب در تمرینات حضور داشتند. یک ساعت برای ریکاوری بعد از بازی در کنار درمان ویژه برای زامبروتا و تورام صرف شد.


زامبروتا و تورام جداگانه کار کردند.

بعد از چند تمرین کششی و گرم کردن, رایکارد تیم را به دو گروه برای کار با توپ تقسیم کرد, در حالی که زامبروتا که در بدنسازی کار کرد و تورام که مربی تمرین دهنده جوزپ آنتون پوزانکو توجه خاصی به او داشت جداگانه کار کردند. بازیکنانی که دیشب بازی کردند جلسه تمرینی را با چند کار سرعتی به اتمام رساندند, در حالی که باقی بازیکنان به دویدن و کار با توپ ادامه دادند.


عرفان ::: چهارشنبه 86/6/14::: ساعت 9:51 صبح

ملی پوش کامرونی بارسا، ساموئل اتوو که در بازی دیشب راس دقیقه ۴۳ یک موقعیت بسیار عالی را به راحتی از دست داد، بعد از مسابقه و توقف بارسا برابر راسینگ سانتاندر پشت میز مصاحبه سایت Sport Catalunya نشت و در باره بازی توضیح داد.

چرا در اولین بازی لیگ متوقف شدید؟

آن ها روش مقابله با ما را به خوبی بلد بودند. همچنین می دانستند که چگونه با حیله های فوتبالی تیم ما و خط حمله ما را گمراه کنند. ترکیب دفاعی آن ها خط حمله ما را آزار شدیدی می داد.


آیا دلیل اصلی توقف این بود؟

از نظر من دلیل اصلی توقف ما در اولین بازی لیگ این بود که راسینگ برای شکست بارسا پا به میدان گذاشته بود. همچنین تشویق هواداران حریف روی روحیه ما تاثیر جدی می گذاشت.

نحوه بازی راسینگ چطور بود؟

آن ها هر لحظه در زمین متفاوت بازی می کردند، همین باعث می شد تا تمام اندیشه های رایکارد اشتباه شود. از نظر من آن ها در برابر ستارگان ما بازی خوبی را ارائه دادند.


عرفان ::: چهارشنبه 86/6/7::: ساعت 4:0 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3


بازدید دیروز: 3


کل بازدید :4567
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
>>لینک دوستان<<

 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<