سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بهترین کارها آن بود که به ناخواه خود را بدان وادارى . [نهج البلاغه]

هواداران بارسلونا


بارسلونا قاطعانه با گل های رونالدینیو, جیوانی, توره یحیی, اینیستا و موتا بر اینتر غلبه کرد. با این نتیجه سی و دومین جام خوان گامپر بارسلونا مسجل شد.

مانند همه شب های خوان گامپر، دیشب نیز شب مخصوصی بود. پس از ادای احترام به نیکولا کاسائوس و آنتونیو پیورتا, بارسا با هدف از یاد بردن خاطرات غم انگیز روزهای پایانی فصل پیش پا به زمین گذاشت. بازگشت جادویی به نوکمپ در روز چهارشنبه, چهار بازیکن جدید تیم نیز برای اولین بار در ورزشگاه خانگی به میدان می رفتند. مردان رایکارد نتیجه ای باور نکردنی را برابر تیم اینتر بدست آوردند, بدون نیاز به تکاپو افتادن و لذت بردن از تقریبا همه لحظات.


گل هایی برای شروع

بارسا نیاز به زمان کمی داشت تا به جمعیت حاضر در ورزشگاه نشان دهد که برای این بازی آماده است. با جیوانی در گوش راست و آنری در گوش چپ, آبی و اناری ها حطر را به همراه خود به محوطه اینتر در 15 دقیقه ابتدایی پیکار آوردند.
در مراحل ابتدایی, جیوانی یک بار دیگر, همانطور که پیشتر در بازی های پیش از فصل نشان داد, فرم عالی اش را به رخ همگان کشید و یک پنالتی گرفت. این پنالتی را رونالدینیو شسته و رفته در در دقیقه ششم در گوشه دروازه جای داد و این گل را بعد از حرکاتی زیبا و غلبه بر تولدو به نام خود ثبت کرد.

دکو و توره کنترل خط هافبک را در اختیار داشتند

اینتر هیچ فضایی در خط هافبک برای پی ریزی حمله نداشت. دکو و توره هرگونه تلاش از سوی میهمان را ناکام می گذاشتند, میهمانی که بیشتر به نظر می رسید مواظب نخوردن گل بیشتر تا گلزنی بود. بازیکن ساحل عاجی نیز در حرکات تهاجمی شرکت داشت, ضربه سر او در دقیقه شانزدهم و شوتش از فاصله 20 یاردی در دقیقه سی ام به خوبی توسط تولدو دفع شد.

شماره" 24" بارسا باری دیگر شانسش را از فاصله دور در دقیقه سی و هفتم امتحان کرد و در این فرصت حداقل پاداشش را گرفت, شوت او به درون دروازه بدون دادن شانسی به تولدو پرواز کرد - شوتی فوق العاده.یاران مانچینی, که خیلی دور از یکدیگر به نظر می رسیدند, اولین شوت داخل چارچوبشان را در دقیقه 27 شلیک کردند, اما به هر شکل نیمه اول 3-0 به پایان رسید.

شانس و تعویض برای اتوئو

اتوئو در نیمه دوم به بازی آمد, در حالی که شش بازیکن دیگر شوت داخل چارچوب داشتند او در جریان بازی مصدوم شد و جای خود را به موتا داد.
با وجود این تعویض, 11 بازیکن در زمین به نشان دادن استعداد خود ادامه دادند. مسی توپ را گرفت و حرکتی دیگر مشابه حرکت گل شگفت انگیزش برابر ختافه در فصل پیش را آغاز کرد, اما این بار او توپ را به اینیستا پاس داد که او نیز اشتباهی را در پیدا کردن راه تور دروازه مرتکب نشد.

موتا با گل پنجم

در حالی که به پایان بازی نزدیک می شدیم, بارسا شروع به گردش توپ از کناره به کناره کرد که این کار میهمان را به تکاپو انداخت. نیمه دوم حتی شوت های داخل چارچوب بیشتری نیز نسبت به نیمه اول داشت. دکو در دقیقه 69 تیر دروازه را نشانه رفت, موتا نیز با ضربه سر روی کرنر ارسالی در دقیقه 81 گل پنجم را به ثمر رساند. پنج گل در بازی لذت بخش بزرگداشت کاسائوس و پیورتا بود. جام گامپر به بارسا تعلق داشت.

گل ها

1-0, رونالدینیو (پنالتی.دقیقه 6)
2-0, جیوانی (دقیقه 11)
3-0, توره یحیی( دقیقه 37)
4-0, اینیستا (دقیقه 56)
5-0, موتا (دقیقه 81)


عرفان ::: چهارشنبه 86/6/14::: ساعت 9:59 صبح

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 3


کل بازدید :4564
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
>>لینک دوستان<<

 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<